0
Your Cart

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER
Nomads
Peter Bangs vej 220
2000 Frederiksberg

CVR: 27558127
Mail: nomadsdk@hotmail.com
Telefon: +4522165527

PRISER
Alle vores priser er inkl. moms og i danske kroner. 

FRAGT
De varer som vi sender bliver pakket i forsvarlig emballage. Varerne sendes med  GLS. Du kan også vælge at afhente din varer på Peter Bangs vej 220, 2000 Frederiksberg. Alternativt leverer vi også i København efter aftale imod en pris på kr 56,-

Vi leverer kun til Danmark
Leveringtid forventes at være 3-5 hverdage.
Se vores fragt pris oversigt her: Fragt

BETALING
Vi modtager betaling med Dankort, MasterCard, VISA, JCB, Maestro, VISA Electron og MobilePay. Beløbet bliver først trukket, når dine varer afsendes. Hvis der er bestilt flere varer i en ordre, og én eller flere af varerne ikke kan leveres med det samme, trækker vi først betalingen for den eller disse varer, når varerne afsendes.

Ved betaling med MasterCard, VISA Electron, MobilePay, som er et debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

FORTRYDELSESRET

Du kan fortryde dit køb uden begrundelse inden for 30 dage. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle varer. Du hæfter selv for eventuelle leveringsomkostninger ved en returnering.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.

Hvis du fortryder dit køb, bedes du sende en forespørgsel her: Kontakt

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, søndag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.

TILBAGEBETALING AF PENGENE VED FORTRYDELSE 
Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, udover eventuelle leveringsomkostninger. 

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

VARENS STAND VED RETURNERING OG EMBALLAGE
Du hæfter kun for en evt. forringelse af en vares værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

REKLAMATIONSRET – hvis noget er galt med varen
Har du modtaget en forkert eller defekt vare, kontakt da venligst nomadsdk@hotmail.com eller ring på +45 22 16 55 27

Ved køb af varer finder købelovens regler anvendelse. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.

Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Gem derfor din kvittering.

Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Vil du sende din vare retur, kontakt os igennem Kontakt siden Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage.

KLAGEMULIGHEDER Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder: En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: nomadsdk@hotmail.com.